Mainos
Pelijulkaisija 2K paljastaa seuraavan osan yhdestä sen “suurimmista ja rakastetuimmista sarjoistaan” Summer Game Fest -tapahtumassa perjantaina 7. kesäkuuta.

Vaikka vihjeitä tulevasta julkistuksesta ei ole annettu, 2K on aiemmin vahvistanut työstävänsä uusia osia BioShock– ja Mafia-sarjoihin.

Pelijulkaisija 2K paljastaa seuraavan osan yhdestä sen ”suurimmista ja rakastetuimmista sarjoistaan” Summer Game Fest -tapahtumassa perjantaina 7. kesäkuuta. Vaikka vihjeitä tulevasta julkistuksesta ei ole annettu, 2K on aiemmin vahvistanut työstävänsä uusia osia BioShock- ja Mafia-sarjoihin.

Mainos

Hangar 13 -kehittäjä vahvisti viime vuonna, että uusi Mafia-peli on kehitteillä, mutta sen julkaisu on vielä ”muutaman vuoden päässä”. Äskettäin on väitetty, että 2K valmistautuu Mafiaan liittyvään julkistukseen.

2K ilmoitti joulukuussa 2019 aloittaneensa työt uuden BioShock-pelin parissa, jonka kehitys kestää ”seuraavat useat vuodet”. Uuden BioShockin suunnitteludirektöörinä toimii Jonathan Pelling, joka oli suunnittelija alkuperäisessä BioShockissa sekä luova johtaja 2K Australian tiimissä, joka vastasi Infinite-pelin kelluvasta Columbian maailmasta. Pelin luova johtaja on Hoagy de la Plante, joka oli mukana alkuperäisessä BioShockissa useilla eri osa-alueilla, kuten taso-, ympäristösuunnittelussa ja ohjelmoinnissa.

Scott Sinclair, alkuperäisen BioShockin ja BioShock Infiniten taiteellinen johtaja, työskentelee myös BioShock 4:ssä.

Hangar 13 -kehittäjä vahvisti viime vuonna, että uusi Mafia-peli on kehitteillä, mutta sen julkaisu on vielä “muutaman vuoden päässä”. Äskettäin onkin väitetty, että 2K valmistautuu Mafiaan liittyvään julkistukseen.

2K ilmoitti myös joulukuussa 2019 aloittaneensa työt uuden BioShock-pelin parissa, jonka kehitys kestää “seuraavat vuodet”. Uuden BioShockin suunnitteluohjaajana toimii Jonathan Pelling, joka oli suunnittelija alkuperäisessä BioShockissa sekä luova johtaja 2K Australian tiimissä, joka vastasi Infinite-pelin kelluvasta Columbian maailmasta.

Scott Sinclair, alkuperäisen BioShockin ja BioShock Infiniten taiteellinen johtaja, työskentelee myös BioShock 4:ssä.

Mainos