Mainos
CD Projekt on julkaissut uusimman Cyberpunk 2077 -päivityksen PS5:lle, Xbox Series X/S:lle ja PC:lle.

Patch 2.01 on ensimmäinen päivitys sen jälkeen, kun viime kuussa julkaistiin pelin iso 2.0-korjaus ja sen Phantom Liberty -laajennus.

CD Projektin mukaan se korjaa yleisimmät ongelmat, joita pelaajat ovat kohdanneet, ja parantaa yleistä suorituskykyä kaikilla alustoilla, erityisesti Dogtownissa.

Mainos

Päivitys korjaa myös ongelman, jossa PS5:n tallennustiedostot saattoivat korruptoitua, kun Phantom Libertyä pelattiin peruspelin tallennuksella. Korruptointiongelma vaivasi myös emopeliä sen julkaisun tienoilla.

Olemme listanneet päivityksen kohokohdat alla, kun taas täydelliset korjaustiedot löytyvät täältä.

Päivityksen kohokohdat

  • Vääristynyt efekti, joka aiheutuu tietyn dialogivaihtoehdon valitsemisesta, kun puhut Johnnylle Automatic Love -kappaleen lopussa, ei enää pysy ruudulla.
  • V ei enää kuole The Heistissä putoamalla hissin läpi, kun hän ajaa 42. kerrokseen alhaisella FPS:llä.
  • Korjattiin ongelma, jossa käyttöliittymä saattoi näyttää ohjaimen syötteet, kun pelattiin näppäimistöllä ja hiirellä.
  • Tehtiin mahdolliseksi vaihtaa oikein aseiden kyberavaruuteen kierrättämällä aseita.
  • Gig: Breaking News käynnistyy oikein, kun lähestyt quest-aluetta.
    Ajoneuvoradion äänenvoimakkuutta säädetään, jotta se ei ole liian hiljainen verrattuna pelin muihin ääniin.
  • Korjattiin PlayStationin korruptoituneiden tallennusten ongelmaa nostamalla tallennustiedoston enimmäiskokorajoitusta. Huomautus: tämä ei korjaa ennen päivitystä korruptoituneita tallennuksia. Jos sinulla on ongelma, pidä toimiva tallennus (esim. tallenna se uudelleen manuaalitallennuksena), kunnes 2.01 saapuu.
  • Suorituskyvyn parannuksia sekä PC:llä että konsoleilla, erityisesti Dogtownin alueella.

Pelin työnjohtaja Gabe Amatangelo on sanonut, että studio ei suunnittele enää suurempia päivityksiä, koska se keskittyy jatkossa muihin projekteihin, kuten pelin jatko-osaan.

Seuraava Cyberpunk-peli, Project Orion, siirtyy nyt kehitystyöhön uudessa yhdysvaltalaisessa studiossa nimeltä CD Projekt Red North America.

Mainos