EA lupaa paljon muutoksia F1 24 -peliin edellisiin nähden

Mainos
EA on paljastanut ensimmäiset tiedot tulevasta kilpa-ajopelistään EA Sports F1 24.

Pelin pääuudistus on EA Sports Dynamic Handling, joka lupaa realistisemman ajotuntuman.

EA Sports Dynamic Handling määrittelee auton tuntuman uudelleen tuottaen realistisen ja ennustettavan suorituskyvyn sekä ratilla että ohjaimella. Uudet jousituskinematiikat, päivitetty rengasmalli, edistynyt aerodynamiikkasimulaatio ja uudet moottori- ja auton säätövaihtoehdot parantavat ajokokemusta.

Mainos

Kuljettajat saavat välitöntä palautetta parantaakseen suorituskykyään radalla ottaen huomioon kaarteet, vierintävastuksen, jarrupaineen, radan ympäristön lämpötilan ja vaihtelevat olosuhteet.

Myös olemassa olevia ratoja on parannettu, ja EA on erityisesti maininnut Silverstonen saavan “merkittävän päivityksen autenttisen radan tarkkuuden toimittamiseksi”.

Muita päivitettäviä ratoja ovat Circuit de Spa-Francorchamps, Lusail International Circuit ja Jeddah Corniche Circuit.

Pelissä on myös uudistettu uratila, jossa pelaajat voivat valita joko nousevan F2-kuljettajan, “legendaarisen ikonin” tai mukautetun hahmon.

Uusi käsittelymalli, jota tehostaa EA Sports Dynamic Handling, mahdollistaa pelaajille autonsa maksimaalisen suorituskyvyn, ja aito fysiikka antaa heille varmuuden kilpailla rinta rinnan kilpakumppaneiden kanssa.

– Uratilan suurin innovaatio vuoden 2016 jälkeen tarjoaa enemmän sitä, mitä pelaajamme haluavat, suurempaa vaihtelua radan ulkopuolella, EA:lta lupaillaan.

Peli julkaistaan 31. toukokuuta, aikaisemmin kuin aiempina vuosina, ja se tulee saataville PS5:lle, Xbox Series X/S:lle, PS4:lle, Xbox Onelle ja PC:lle.

Mainos