Sony on julkistanut tulevan Spider-Man Remastered -pelin PC-version muutokset PS5-versioon nähden.
Insomniac Games -studion Mike Fitzgerald kertoo ominaisuuksista PS Blogissa. Lista PC-herkuista näyttää tältä:
– Säteenseurantaheijastukset ovat saatavilla kaikkialla pelissä niille, joilla on niitä tukeva laitteisto. Heijastuksilla on myös erilaisia laatutasoja, joista yksi on uusi, laadukkaampi ray-traced-tila, joka tarjoaa entistä enemmän kaupungin yksityiskohtia.
– NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling) parantaa grafiikan suorituskykyä käyttämällä Tensor Core AI -prosessoreja, jotka löytyvät vain GeForce RTX -grafiikkasuorittimista.
– NVIDIA DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing) on tekoälyyn perustuva anti-aliasing-tila GeForce RTX -pelaajille, joilla on ylimääräistä grafiikkasuorituskykyä ja jotka haluavat korkeampaa kuvanlaatua.
– Lähtöresoluutioiden valinnan lisäksi tuemme myös laajaa valikoimaa näyttösuhteita, mukaan lukien ultralaaja 21:9, panoraama 32:9 ja
– NVIDIA Surround usean näytön asetukset. Eli tuki esimerkiksi kolmelle näytölle.
– Monet muut renderöintijärjestelmät ovat muokattavissa aiempaa paremmin, ja niissä on ylimääräisiä laatutasoja ja algoritmivaihtoehtoja. Näitä ovat SSAO, tekstuurisuodatus, LoD-laatu, varjot ja paljon muuta, Fitzgerald tulittaa blogissa.
PC-version vaatimuslista näyttää tältä:
Peli julkaistaan 12. elokuuta Steamissa ja Epic Storessa.
Kommenttien kirjoittaminen edellyttää että olet kirjautunut.