Todd Howard antoi tilannekatsauksen The Elder Scrolls VI:n kehityksestä

Mainos

Bethesda Game Studiosin johtaja ja vastaava tuottaja Todd Howard on antanut harvinaisen tilannepäivityksen The Elder Scrolls VI:n kehityksestä. Peli julkistettiin E3-messuilla vuonna 2018, ja sen jälkeen siitä ei ole nähty materiaalia.

Howard kertoi Game Informerille, että kehitys etenee hyvin, vaikka prosessi on hidas.

– Se etenee todella hyvin. Suurin osa studiosta työskentelee VI:n parissa, mutta olemme tottuneet limittäiseen kehitykseen ja pitkiin esituotantovaiheisiin. Me kaikki toivoisimme, että se etenisi nopeammin, mutta haluamme tehdä tämän oikein, Howard sanoi.

Mainos

Studion johtaja Angela Browder totesi samassa artikkelissa, että teknologinen kehitys on ollut valtavaa edellisen The Elder Scrolls-pelin jälkeen.

– Laitteisto, renderöinti ja mahdollisuudet ovat kehittyneet niin paljon, että olen aidosti innoissani siitä, mitä on edessä, Browder sanoi.

Hän lisäsi, että fanit tulevat näkemään, kuinka pitkälle ala on edennyt, erityisesti verrattaessa alkuperäistä Oblivionia ja sen uudelleenjulkaisua.

Bethesda työskentelee samanaikaisesti useiden projektien parissa. Howard kertoi VGC:lle, että yhtiöllä on tällä hetkellä satoja ihmisiä töissä Fallout-sarjan parissa, mukaan lukien Fallout 76. Hän kuvaili olevansa ”äärimmäisen onnekas” saadessaan työskennellä useiden pelien ja myös Amazonin Fallout-tv-sarjan parissa samanaikaisesti.

Mainos