Tulevan Metal Gear Solid -pelin vaikeustaso vaihtelee pelaajan tyylin mukaan

Mainos

Konami julkaisee Metal Gear Solid Delta: Snake Eater -remaken, jossa vaikeustaso vaihtelee pelityylin mukaan.

Pelaajat voivat valita joko alkuperäisen, kiinteän kameranäkymän (”Legacy Style”) tai uuden kolmannen persoonan näkymän (”New Style”). Uuden näkymän laajempi ja lineaarisempi kenttänäkymä sekä mahdollisuus ampua liikkeessä helpottavat peliä merkittävästi.

Koska näiden näkymien vaikeustaso eroaa suuresti, kehittäjät päättivät jakaa ne erillisiin pelityyleihin. ”Legacy Style” säilyttää alkuperäisen pelin vaikeustason, kun taas ”New Style” on mukautettu uudelleen nykyajan standardeihin.

Mainos

Peli muistuttaa enemmän Metal Gear Solid 5: The Phantom Painia kuin alkuperäistä Metal Gear Solid 3:a. Remake on suunniteltu tarjoamaan moderni kokemus sekä uusille pelaajille että niille, jotka haluavat kokea pelin uudelleen nykyaikaisilla alustoilla.

Mainos