Mainos
Blizzardin toimitusjohtaja on puhunut haasteista, joita liittyy pelaajien tyydyttämiseen, jotka haluavat uutta sisältöä kirjaimellisesti lähes joka ikinen päivä.

The Vergen haastattelussa Mike Ybarra sanoi, että Blizzard haluaa vastata tähän kysyntään, mutta ei laadukkaan sisällön julkaisemisen kustannuksella.

– Pelaajilla ei ole kärsivällisyyttä. He haluavat uutta tavaraa joka päivä, joka tunti. Yritämme reagoida tällä tavalla pitäen samalla Blizzardin laaturiman korkealla, Ybarra sanoi.

Mainos

Blizzard julkisti viime viikolla BlizzConissa kolme uutta World of Warcraftin laajennusta, joista ensimmäinen julkaistaan vuonna 2024.

– Tiedämme, että pelaajat haluavat uutta sisältöä kirjaimellisesti lähes joka ikinen päivä. Samaan aikaan tarvitaan suuria tiimejä pystyäkseen tarjoamaan sitä. Joten se on markkinoitava oikeilla tavoilla.

– Samalla sanon aina tiimeille: ’Kun joku käyttää dollarin tai pennin Blizzardiin, haluan, että hänestä tuntuu hyvältä sen jälkeen. Miten pääsemme maailmaan, jossa tiedämme, että se on aina toimintamme perusta?, Ybarra jatkoi.

Ybarra vihjasi, että Bizzard yrittää yhä löytää täydellisen tasapainon sisällön julkaisustrategiaansa.

– Luulen, että hienosäädämme vielä monia näistä asioista, kun menemme eteenpäin.

Blizzard ilmoitti tammikuussa 2022 kehittävänsä uutta AAA-tason selviytymispeliä PC:lle ja tarkemmin määrittelemättömille konsolialustoille.

Vaikka Ybarra ei viitannut suoraan tähän projektiin, hän kertoi The Vergen mukaan, että Blizzard on paininut ajatuksen kanssa julkaista peli, joka ei ole live-palvelu.

– Emme pelkää luoda uusia IP:tä. Emme pelkää kääntää malleja päälaelleen.

Tulevan pelin on huhuiltu olevan yli 400 tunnin mittainen kestoltaan.

Microsoft sai viime kuussa päätökseen Activision Blizzardin 69 miljardin dollarin arvoisen yritysoston ja sai samalla omistukseensa muun muassa World of Warcraftin, Diablon ja Overwatchin.

Mainos