Gran Turismo 7 sai viime viikolla näyttävän trailerin, jossa esiteltiin mm. tuleevaa kampanjatilaa, joka on tuttu ensimmäisistä Gran Turismo -peleistä.
Kampanjatilassa pelaaja ostaa ensimmäiset autonromunsa halvalla ja tuunaa niistä huippupelejä päätyen rikkaaksi ja uusien autojen omistajaksi.
Pelin kampanjaa riivaa jälleen sama vihattu ominaisuus, jota pelaajat murisivat jo GT Sportissa. Se vaatii osakseen jatkuvan internetyhteyden. Suomessa nettiyhteyden jatkuva läsnäolo ei teknisesti ole ongelma, mutta suurempi harmitus tässä onkin huijaaminen. Kun yksinpelikin vaatii jatkuvan nettiyhteyden, ei pelissä voi huijata tai käyttää koodeja, joilla pelaaja saisi heti miljardeja pelikredittejä kaikkien autojen ostamiseksi.
Gran Turismo 7 pitää sisällään myös samanlaisen nettikisailun kuin GT Sport, joten puhtaalla pelaamisella on pointtinsa.
GT7:n pää-äijä, Kazunori Yamauchi paljastaa, että kampanjan lisäksi peliin palaavat rakastetut radat kuten Trial Mountain ja High-Speed Ring.