Kuinka pelimoottori ja tekoäly luodaan peleihin? Veteraanipelikehittäjä Sami Maaranen vastaa

Mainos
Miten pelejä oikeasti tehdään? Entä rakennetaanko pelimoottori aivan alusta alkaen? Mitä on tekoäly ja miten sellainen toteutetaan peleihin?

Näihin kysymyksiin saadaan vastaus Respawnin podcastin 10. jaksossa, jossa asioihin vastaa Guinnessin ennätystenkirjassa maailman pisimpään yhtäjaksoisesti kehitetyn pelin luoja Sami Maaranen.

Kuuntele haastattelu ylläolevasta videosta tai suosikkialustaltasi kohdasta 1:29:29

Mainos
Mainos
Edellinen artikkeliNäin Disneyn uudet Leijonakuningas- ja Aladdin-elokuvat vertautuvat piirrosversioihinsa
Seuraava artikkeliOnko Battlefield V sitten niin erityinen PC:llä verrattuna PS4 Pro -grafiikkaan? Teimme vertailuvideon