20 vuotta pelaajia studiolaatuisilla mikrofoneilla hellinyt Blue on jatkossa osa elektroniikkajätti Logitechia. Kaupan kokonaishinnaksi muodostuu 117 miljoonaa dollaria, eli noin 100 miljoonaa euroa.

Etenkin tietotekniikka- ja pelioheistuotteistaan tunnettu Logitech laajentaa repertuaariaan jatkossa Bluen laitteilla. Bluen hankinta tarjoaa molemmille yhtiöille lisää mahdollisuuksia auttaa ihmisten inspiraatioita heräämään eloon.

– Logitechin valtavien resurssien ja levinneisyyden avulla Blue astuu heti alusta entistä suuremmalle areenalle. Voimme sen lopputuloksena täyttää tarkoituksemme – auttaa mahdollisimman montaa käyttäjäämme löytämään ja vahvistamaan ääntään, hehkuttaa Bluen toimitusjohtaja John Maier.

Mainos

Blue liittyy Logitechin muiden tuotemerkkien joukkoon, johon kuuluvat mm. Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Jaybird ja Ultimate Ears.

– Meillä on paljon yhteistä Logitechin kanssa. Tuotteidemme keskiössä on upean suunnittelun ja loistavan toimintakyvyn yhdistäminen, niin heilläkin. Meillä molemmilla on vahva tuotemerkki pelialalla. Valmistamme suosituimpia suoratoistomikrofoneja, he valmistavat suosituimpia suoratoistokameroita. Ja me molemmat haluamme pistää loistavia ja huippulaadukkaita laitteita jokaiselle työpöydälle, Maier summaa.