Mainos
PlayerUnknown’s Battlegrounds -räiskintä- ja taktikointipelin on tasaisin väliajoin väitetty kuihtuvan väriloistokkaan ja ilmaisen Fortniten vuoksi. PUBG:lla ei kuitenkaan mene lainkaan huonosti – ainkaan mobiilissa.

Tencent ja PUBG Corp. -yhtiöt ilmoittavat tyytyväisyytensä iOS- ja Android-puhelimiin tehdyn version menestyksestä.

– Peliä on ladattu iOS:lle ja Androidille yhteensä yli 100 miljoonaa kertaa, yli sataan maahan ja peliä pelaa 14 miljoonaa pelaajaa joka päivä. Voitte olla varmoja, että saatte lisää sisältöä peliin tämän vuoden aikana, yhtiöistä hehkutetaan.

Mainos

Peli on erityisen suosittu Aasiassa, josta Battle Royale -formaatti on lähtöisin. Battle Royale tarkoittaa peleissä sitä, että 100 pelaajaa tiputetaan yhdelle saarelle, ilman aseita ja varusteita. Viimeinen hengissä voittaa. Japanilaiset kehittivät idean ja toteuttivat siitä menestyselokuvan vuonna 2000. Nyt formaatti on tulessa ja useat syksyn sotapelit saavat oman Battle Royale -pelitilansa.

Mainos