Mainos

Vahtikoira Aidan Pierce on siirretty sivuun, kun teepussittaja T-Bag astelee estradille, Chicagon karuille kaduille.

Bad Blood jatkaa siitä mihin empopeli jäi. Aidan Pierce soittelee superhakkeri-tollopelottomalle T-Bonelle ja kertoo pitelevänsä matalaa profiilia. T-Bone puolestaan haluaa painua Chicagosta kokonaan yöhön, mutta vanhan ystävän kaappaus saa miehen jäämään tuuliseen kaupunkiin vielä toviksi – tarkalleen kymmenen tehtävän ajaksi.
 
 
Bad Blood vaihtaa pelattavan hahmon äijämäisen karskiksi T-Boneksi – n. 50 vuotiaaseen rastatukkaan, joka pitää päässään hitsauslaseja, vanhaa lippistä ja selässä reppua, josta roikkuu jättimäinen jakoavain ja leikkinalleja, ja joka emopelissä esiteltiin keksijänä ja vielä kovempana hakkerina kuin Aidan. Siksi onkin kovin jännää, että T-Bone ei hallitse lähes mitään samoja kykyjä kuin Aidan. Jotta teepussimies olisi edes Aidanin veroinen on pelin kymmenen tehtävää tai kaikki lisätehtävät nakutettava läpi, ja ostettava taidot niistä saatavilla pisteillä. Normaalisti vastaavassa tilanteessa luulisi T-Bonen jo omaavan kaikki samat kyvyt kuin Aidan, mutta ostettavissa olisi täysin uusia – parempia kykyjä.
 
 
T-Bonen mielenkiintoisimpaan leluun päästään käsiksi jo heti toisessa tehtävässä. Radio-ohjattavaan autoon, jossa yhdistyy ylivertainen vakoilu ja miniase. Heti aluksi rc-auto osaa jo tainnuttaa vihollisen etälamauttimella. Vaikka lelu on kiva ovat ajoneuvon kontrollit kankeat, ja lelu on järkyttävän hidas. Auton voi halutessaan myös räjäyttää vihollisjengin keskellä, jonka seurauksena on Lähi-Itä-tyyppinen jekku.
 
Mainitsemisen arvoiset tappokoneet ovat myös aseilla varustetut valvontakamerat.
 
 
Vaikka Watch_Dogs onkin saanut pahan veren mukana uutta kivaa, kuten yhteistyömoninpelin, uuden päähahmon, uusia aseita ja leluja, vaivaa peruspeliä edelleen samat ongelmat kuin ennen päivityksiä. Ajoneuvon ohjattavuus ja fysiikat ovat sysipaskat. Hajoavien objektien käyttäytymiset ovat epärealistiset ja äänitehosteita kaikkeen toimintaan on todella paljon liian vähän. Itse juoksentelu, ammuskelu, hakkerointi ja hiippailu on hiottu toimivaksi, mutta koska pelissä on 50 % autolla ajelua, niin miksei siitä ole voitu tehdä yhtä realistista kuin muustakin kaupungista tai kävelystä?!?
 
 
Bad Blood tuo mukanaan kivasti kivaa, pieneksi hetkeksi. Onneksi uudet kymmenen tehtävää ovat sentään melko pitkiä ja ainakin simulaatio-tasolla haastavia. Pelattavaa riittää päätehtävien jälkeen vielä kymmenissä lisähaasteissa, joten DLC-paketti on hintansa väärti. 
 
Jos Watch_Dogs'n Chicago-sekoilut olivat keväällä hauskoja, ovat ne näiden lisätehtävien kanssa hauskoja nyttenkin. Vaikka ajoneuvo-osuudet onkin pelissä tehty päin pyllyä, on hakkerointi ja hiippailu edelleen ihan koukuttavaa pelattavaa. Grand Theft Auto -pelisarjan haastajaksi ei Watch_Dogs'sta tässäkään muodossa ole.